niedziela, 11 maja 2014

Gadzety z Dni z wojskiem polskim Mińsk Mazowiecki

 
Witajcie
Spory czas nie pisałem bo po prostu nie miałem czasu, a po drugie nic do mnie nie przychodziło!!! Cały tydzień z utęsknieniem czekałem na wolne i na dzisiejszy dzień.
Maja Justyna miała wolne więc wybraliśmy się dzisiaj na Dni z Wojskiem Polskim do Mińska Mazowieckiego, a przede wszystkim na moje ulubione pokazy lotnicze;-)))! Atrakcji było co niemiara: czołgi, pojazdy, samoloty, broń no i masa gadżetów które udało mi się zdobyć.



 
Oto parę z wielu fotek które udało mi się zrobić, nie licząc filmów z pokazów lotów.
Było po prostu zaje........!!!! Tego nie da się opowiedzieć, to trzeba zobaczyć!!! Razem z Justyną jesteśmy mile zadowoleni i zmęczeni po podróży.
No a teraz pokażę wam co zdobyłem:



Masa plakatów
koszulka
kamizelka odblaskowa i opaska
zapach do samochodu
8 długopisów
5 smyczy
lizaki
przypinki
książki i masa ulotek

Serdecznie wszystkim polecam!!!!

2 komentarze:

  1. Gratulacje:)
    A ja w weekend wybieram się na Noc muzeów do Będzina- do schronu przeciwatomowego:) będę "przewodniczką" jeśli tak to można nazwać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny spot! :)
    No i gadżetów ile :D

    OdpowiedzUsuń