poniedziałek, 7 lipca 2014

3 Przesyłeczki - wyniki

Witajcie
Jak tam wam mija poniedziałek? Mi udało się odpocząć, wczoraj udałem się z moją całą rodziną na festyn w mojej miejscowości pod tytułem "Dni Platerowa", było tam sporo atrakcji: od wystaw rękodzieła, atrakcji dla dzieci po ciekawe występy artystyczne. Weekend się udał więc można teraz rozpocząć tydzień pracy;-)!
Dzisiaj zawitał do mnie listonosz i przyniósł mi 3 przesyłki:
Smycz
pocztówka
naklejka
2 kalendarzyki
zakładka do książek
długopis
kalendarzyk na lodówkę
2 podkładki

Dzisiaj drogą niewielkiego losowania podaję wam wyniki KONKURSU!!!!!!!!
Więc paczka powędruje do................................Margaret z blogu "O wszystkim i o niczym".
Proszę o kontakt odnośnie wysyłki!



 

3 komentarze:

  1. o kurde ale super, bardzo się cieszę ;) dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przesyłek :) U mnie dziś też 3, w tym 2 ze współprac.
    No i gratuluję Margaret wygranej :D

    OdpowiedzUsuń