poniedziałek, 15 grudnia 2014

Poniedziałek z przytupem

Witajcie
Już dawno mnie tu nie było, wybaczcie mi ale miałem sporo swoich spraw do tego praca, choroba mojego synka i brak jakichkolwiek przesyłek?! Wczoraj udało mi się dopiero odpocząć i trochę powysyłać, mam nadzieję że z pozytywnym skutkiem.
Dzisiaj właśnie mogłem zobaczyć jakie są efekty po wysyłaniu dużej ilości maili i mojej własnej cierpliwości, dzisiaj przyszło do mnie 20 paczek (3 od kuriera, 17 od listonosza). Muszę przyznać że opłacało się trochę poczekać, a to jeszcze nie wszystko z moich zapowiedzianych;-)!!!

A oto jakie skarby dostałem:
Metrówka składana
smycz
2 długopisy
odblask
smycz
folder
5 notesów
4 długopisy
książka
kartki świąteczne
2 smycze
2 długopisy
2 zapalniczki
2 breloki
zapach samochodowy
kubeczek na kółkach
3 nie wiem jak to nazwać peny do telefonów
2 długopisy
otwieracz
brelok
brelok
reklamówka
linijka
2 foldery
2 długopisy
2 smycze
2 magnesy
t-shirt
kalendarz
mega poduszka
długopis
smycz
czapka
lampka
gumowy kapsel
2 notesy
3 długopisy
pendrive
3 naklejki
2 gumowe piłki
2 bączki
smycz
brelok
4 fajne kostki do zabawy
tampony OB
2 kartki z autografem
2 mega płyty BOYS
autograf
teczka
4 długopisy
karty
karabińczyk
zapach
kalendarz
kalendarz
4 długopisy
4 ołówki
pendrive
kartka świąteczna
naklejka
długopis
2 naklejki
smycz
kartka
2 płyty z filmami
karty prezentujące kierowców
t-shirt
2 smycze
2 długopisy
notes
otwieracz
zapalniczka
pendrive
mapa Zamościa
notes
2 długopisy
smycz
otwieracz
brelok z latarką
t-shirt
brelok
3 breloki na klucze
opaska odblaskowa
2 opakowania miętusek
torba składana
kosmetyczka

Chciałbym podziękować wszystkim firmom jakie wysłały do mnie gadżety i oby więcej takich dni!!!!


















8 komentarzy:

  1. wow, gratuluję ;) widzę moje miasto nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku! Wojtku bank rozbiłeś! :D Chętnie bym się wymienił adresami, ale nie zostało mi ich za wiele po tym jak już podałem Ci moją bazę ;) Muszę coś ciekawego chyba najpierw dostać...

    OdpowiedzUsuń
  3. WOOOOOOW! Nigdy chyba nie widziałem takiego combo :D Wielkie gratuluje!
    Tak z ciekawości, Tymbark z konkursu czy tak po prostu? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po prostu nawet nie wiem jak i skąd je dostałem???

      Usuń
  4. Gratulacje! Te od Tymbarka są świetne! Czy ten gumowy kapsel to pendrive? Kiedyś widziałem podobny i były w nim schowane 4GB ;)

    OdpowiedzUsuń