poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Jestem znowu

Witajcie Kochani
Dawno mnie tu nie było, nie przez to że nic nie przychodziło bo nawet przyszło parę paczek, ale po prostu zrobiłem sobie trochę wolnego i stwierdziłem że przez okres wakacyjny nie będę wysyłał wiadomości! Sporo osób jest na urlopach i nie ma sensu na pusto wysyłać wiadomości, udało mi się z rodziną wybrać w parę fajnych miejsc no bo w końcu trzeba jakoś spędzić te wakacje, lecz jestem bardzo zawiedziony tym weekendem. Planowałem spory czas wybrać się na Air Show do Radomia, niestety plany się pokrzyżowały i niestety nie pojechałem :-(!

Wakacje się kończą więc trzeba się będzie zabrać znowu za wysyłanie, a teraz oto jakie paczki do mnie doszły:
t-shirt
2 smycze
czapka
pendrive w formie karty
brelok
długopis
2 pendrive
długopis
ulotki
2 t-shirt
2 czapki
2 długopisy
2 breloki
kubek
książka
smycz
przypinka
ulotki
torba
smycz
t-shirt
pendrive w formie karty
notes
odblask
smycz
teczka z wbudowanym kalkulatorem
walizeczka
ulotki
czasopismo
2 ołówki
2 długopisy
smycz
brelok metrówka
metrówka








2 komentarze:

  1. Jak to, znowu zawojowałeś?! Ty naprawdę jesteś dobry w zbieraniu gadżetów. Wojujesz - zyskujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kolego weź się odezwij na lukasz700000@interia.pl chciałbym się z tobą powymieniać adresami

    OdpowiedzUsuń