czwartek, 10 grudnia 2015

Zaległa Top Auto

Witajcie
Ostatnio maiłem sporo zaległości paczki jakie przyszły do mnie czekają na swoją publikację, oby tego było mało zdjęcia jakie miałem zapisane na swoim aparacie całkiem gdzieś przepadły:-(((.
Dzisiaj opiszę wam Super przesyłkę jaką dostałem od firmy Top Auto.
 Firma TOP AUTO, z siedzibą w Krupnikach, rozpoczęła działalność pod koniec roku 1992. Właścicielem firmy jest Andrzej Arefiew – twórca największej grupy motoryzacyjnej na Podlasiu – Konsorcjum Arefiew , której jest członkiem. W 1995 r. firma uzyskała autoryzację General Motor Poland jako Autoryzowany Dealer Opla a przyjęta strategia działania oraz najwyższe standardy obsługi spowodowały iż rozpoczął się intensywny rozwój firmy.
Historia Firmy:

1995 r. Autoryzowany Dealer OPEL
2005 r. Autoryzowany Serwis marki CHEVROLET.
2008 r. Autoryzowany Serwis SAAB
2009 r. Autoryzowany Dealer ISUZU.
2010 r. Autoryzowane Serwisy marek: SKODA i VOLKSWAGEN.
2014 r. Oddział marki Opel

Muszę przyznać że kontakt z firmą był bardzo miły, a i zawartość paczki jaką otrzymałem była niczego sobie. Ze zdjęć jakie ocalały zostało tylko jedno:
Świetna książką, a oprócz tego było z tego co pamiętam: breloki który jeden z nich mam przyczepiony do kluczyków od swojego samochodu, freezbe, torby, długopisy i masę innych gadzetów.

Oby więcej tak świetnych firm i na przyszłość muszę od razu przenosić zdjęcia na komputer bo potem może być problem:-(!!!


1 komentarz: