czwartek, 19 stycznia 2017

ROCZNICA Wspomnień Czas

Witajcie moi kochani czytelnicy. Od jakiegoś czasu chodzę bardzo zadumany bo już niedługo wypada moja rocznica ślubu. To już 7 lat jak razem z Justyną jesteśmy małżeństwem. Najlepsza rzecz jaka mogła mi się przytrafić w życiu, te wspólnie spędzone dobre i złe chwile. Mam nadzieję że każdy z nas dąży do tego aby być razem i szukać szczęścia. Ja swoje znalazłem było ono w zasięgu ręki ale troszeczkę byłem ślepy i nie pukałem tam gdzie trzeba. Ze swoją Justyną chodziłem razem do klasy w liceum. Dopiero potem wpadliśmy na siebie na studiach i tak zostało;-).


Zwracam się do was z wielką prośbą
Jeśli macie jakiś pomysł na spędzenie razem romantycznego dnia to czy macie jakieś propozycję? Wszystkie oczywiście rozważę:-)!!!

Do dopełnienia romantycznego nastroju moja propozycja do posłuchania i zrelaksowania. Polecam także inne utwory tego wykonawcy:
 

2 komentarze: