wtorek, 28 lutego 2017

Zmiana wyglądu

Witajcie w ten przepiękny słoneczny dzień. Od samego rana słońce grzeje jak oszalałe, a ja nareszcie wpisuję kolejny post po dość długiej przerwie. Jak ma się dziecko i ono choruje to nie ma się głowy na nic, więc musicie mi wybaczyć ten brak wpisów na blogu.
Dzisiejszy wpis "Zmiana wyglądu" jest inicjatywą wyciągniętą z waszej strony, a mianowicie wiele osób pytało się mnie jak wyszła mi zmiana wyglądu pokojów po otrzymanych ramkach i plakatach z pewnych dwóch firm które udostępniły mi swoje produkty do testów. Oto efekty mojej przemiany:
Zostało mi jeszcze parę ramek ale i one znajdą swoje miejsce w moim domu. Chciałby jeszcze raz podziękować firmom: Nice Wall eplakaty.pl i Artepoint za chęć współpracy. Zainteresowanych zapraszam do odnośników na mojej stronie. Mam nadzieję że wszystkich pytających zadowoli ten post?!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz