poniedziałek, 2 października 2017

Forza Motorsport 7 Odpalam Demo

Witajcie moi drodzy!!! Dawno mnie tu nie było. Tak to już jest jak ma się swoją rodzinę, masa obowiązków i zero czasu dla siebie. W tym całym zaganianym życiu trzeba czasami stanąć w miejscu i odpocząć. Doszedłem do wniosku że mój blog przejdzie drobną metamorfozę. Oczywiście nie przestaję zbierać gadżetów, ale zacznę wam troszeczkę opisywać rzeczy którymi osobiście mnie interesują. Moją jedną z pasji są gry więc sami jak możecie zauważyć wiele tytułów będzie przeze mnie opisywanych. Nie zabraknie też nowinek z mojego życia i prezentacji najnowszych filmików z mojego kanału na Youtube. Mam nadzieję że się wam spodoba ta drobna przemiana i będziecie mnie w tym wspierać.

Na dobry początek chciałbym się z wami podzielić moimi wrażeniami z odpalenia najnowszego tytułu ze stajni Microsoft Studios, a mianowicie mowa tu o najnowszej odsłonie Forza Motorsport 7. Za parę dni można będzie nabyć pełną wersję, ale jakiś czas temu do pobrania jest grywane demo na konsolę Xbox One i komputery osobiste. Z racji tego że posiadam konsolę Xbox One musiałem wypróbować tę grę. Jestem ogromnym fanem Forzy Horizon, ale muszę przyznać że ta odsłona przypadła mi do gustu. Graficznie wszystko jest odwzorowane w najdrobniejszym szczególe. Modele samochodów i zmienne warunki pogodowe robią piorunujące wrażenie. Model jazdy jest zupełnie inny od tego, do czego byłem przyzwyczajony. W najdrobniejszym stopniu oddaję symulacje. ale niedzielny gracz nie będzie miał problemu z opanowaniem samochodów.

Z czystym sumieniem muszę polecić tę grę. Miejmy tylko nadzieję że pełna wersja zaoferuję nam ogrom trybów i tytuł po jakimś czasie nie wyląduje w koncie. Poniżej zapraszam na mój gameply z tej gry!!!

                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz