niedziela, 15 czerwca 2014

Recęzja perfum Carlo Bossi, Urodziny

Witajcie kochani
Oddaje w wasze ręce recenzje wspaniałych perfum Carlo Bossi otrzymanych od jakiś czas temu od przemiłego Pana Andrzeja i Pani Anastazji.
Wszystko przyszło do mnie zapakowane solidnie w pudełku, tak aby nic się nie zbiło. Pierwszy raz miałem do czynienia z tą marką perfum na rynku Polskim i muszę powiedzieć że jestem bardzo mile zaskoczony.
A do testów dostałem:
ACTIVE IN ACTION Silver 100 ml
typ leśno- korzenny
Zapach dla typowego mężczyzny, myślę że każda kobieta podąży wzrokiem za tym kto pachnie tymi perfumami, intensywny i odświeżający.
Utrzymuję się naprawdę długo w porównaniu do innych markowych firm na rynku. Co mogę więcej napisać bardzo mi się spodobał i myślę że będę go używał cały czas.
Mogę z czystym sumieniem polecić gorąco ten zapach!!!

Zapach które testowała moja żona:
Oba tak jak wcześniej pisałem utrzymują się bardzo długo, to słodkie kwiatowe zapachy które lubimy najbardziej. Zapach FANCY przypadł do gustu mojej żony najbardziej, bardzo ujmujący i namiętny.

L'AMORE 2ml
Typ kwiatowo-orientalno-owocowy

Nuta głowy: mango, mandarynka, grejfrut
Nuta serca: śliwka, praliny, konwalia
Nuta bazy: piżmo, wanilia, drzewo cedrowe
 
FANCY Femme 2ml
typ szyprowo-owocowo-kwiatowo-waniliowy

Nuta głowy:- mandarynka, bergamotka, baie rose, grejpfrut
Nuta serca: róża, jaśmin, fiołek, granatowiec
Nuta bazy: paczuli, wetywer, wanilia, szary bursztyn
 
Bardzo polecam wszystkie rodzaje perfum Carlo Bossi, firma moim zdaniem przewyższająca wielkie marki światowe!!!!!!
 
Wczoraj mój kochany synek miał 4 urodzinki więc było sporo zabawy i oby było tak dalej, radosna mina swojego dziecka to najcenniejszy dar dla rodziców
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz