poniedziałek, 6 października 2014

6 Paczek

Witajcie Kochani
Dzisiaj tydzień u mnie zaczął się z wielkim hukiem!!! Listonosz z ledwością przywiózł mi moje paczki na swoim małym motorku:-), a dzisiaj trochę się tego nazbierało pisanie nie poszło na marne więc radzę pisać zawszę coś się trafi!

Oto moje paczki:
długopis
smycz
skrobaczka do szyb
2 breloki z żetonem do wózka
brelok z otwieraczem
brelok metrówka
2 notesy
2 długopisy
długopis
notes
smycz
naklejka
zakładka do książki
piłeczka gumowa
t-shirt
smycz
naklejka
ulotka
kubek
6 długopisów
gumowa kostka
6 krówek ale zostało tylko 2
2 smycze
2 długopisy
podkładka pod mysz
mały baranek
odblaskowy miś
4 naklejki
notesik z magnesem na lodówkę
ulotki
papierowa torba
papierowy pociąg do złożenia oto jak wygląda:
Więc nie przestawajcie pisać, wiem że jest chwila kiedy się nie chcę i traci nadzieję że nic nie przyślą ale wysiłki są nagradzane!!!






5 komentarzy:

  1. Łał, świetne przesyłki! Serdecznie gratuluje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczak! :D Ale dużo świetnych przesyłek! :) Gratuluję!

    U mnie dużo skromniej bo tylko 2, ale trochę popisałem przez weekend więc może coś przyjdzie. Jest tyle miejsc do opisania, że warto próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację, Eleganckie Paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń