poniedziałek, 27 października 2014

Poniedziałkowe 2 paczuszki


Witam
Jak tam u was rozpoczął się tydzień? Jakieś współprace, pozytywy, paczki w skrzynkach albo listonosz cichutko zapukał do drzwi??? U mnie tydzień zaczął się dobrze, dwie przesyłki i w tym jedna z której mój synek miał sporo radości!
Miejmy nadzieję że firmy zaczną wysyłać do wszystkich! Dzisiaj moja cała rodzina wzięła się za zmienianie opon na zimowe (Pawle nie jesteś sam;-) ). Początkowo ja pojechałem jako pierwszy, potem mój tata i brat stwierdzili że chyba i oni zmienią, no bo wiadomo niech tylko zleci jeden płatek śniegu to potem wszyscy będą lecieć jak pszczoły do miodu. Na zimę jestem gotowy;-)!!!
puzzle
torbę
książeczkę z zadaniami i kolorowankami
ulotki
2 balony
długopis
opaska odblaskowa
opaska silikonowa
magnes 3D na lodówkę
maskotka
T-shirt
pocztówki

 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne przesyłeczki, pozdrawiamy i gratki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zamówić opony i będę wymieniał. Zamawiając na adres pracy od razu je odbiorę i wracając podjadę na wulkanizację. Właśnie, lepiej teraz zmienić niż później stać w kolejce bo się ludzie rzucą :D

    Gratuluję przesyłek. Bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń