sobota, 8 listopada 2014

9 PAK

Witajcie
Dzisiaj pogoda dała ciała i ciągle pada, ale nie ma co się dziwić w końcu to jesień i ma prawo. Głowa mi pęka, a w pracy nie ma odpoczynku ale całe szczęście jestem już w domu i mogę w końcu napisać o tym co mnie zaskoczyło jak wczoraj wróciłem z pracy!!!
Moja żona miała wczoraj wolny dzień i odebrała za mnie paczki jakie do mnie doszły, muszę przyznać że jeszcze nie miałem tak fajnych i do tego takiej ilości. Listonosz miał co nosić ale nie zabrakło też kuriera, liczyłem na jeszcze jedną dzisiaj bo dostałem sms-a od firmy kurierskiej, lecz dowiedziałem się że dojdzie ona w poniedziałek.
Przechodząc do przesyłek dostałem:
teczka
notes A5
smycz
długopis
odblask
smycz
skrobaczka do szyb
notes
długopis
smycz
czapka
2 długopisy
2 smycze
t-shirt
teczka
2 długopisy
3 balony
odblask
smycz
czapka
notes z małym długopisem
linijka
3 przypinki w formie zwierzątek
t-shirt
czapka
4 odblaski
długopis i ołówek
pocztówki
smycz
podkładka pod mysz
składany papierowy pociąg
przewodnik po małopolsce
pierwsze się spotkałem aby dostać podziękowanie w formie  dyplomu;-)
magazyn LEGO CLUB
2 płyty z filmami
metalowa smycz
4 magnesy na lodówkę
przypinka
pendrive 8BG w formie breloka
obrus z logo firmy i myśliwcem
bardzo fajny obrazek w ramce

No i paczka od kuriera:

Notes
2 długopisy
3 breloki
smycz
ulotka
pendrive 8BG w formie karty
elegancko zapakowany kubek









4 komentarze:

  1. Koszulki i czapeczki to coś co lubię ale jakoś do mnie nic z tych rzeczy nie dociera, nie mam szczęścia. Nie mam dobrej ręki do tekstów jeśli chodzi o gadżety :(
    Zapraszam do siebie na rozdanie http://agnieszkatestuje.blogspot.com/2014/08/rozdanie-z-naturalne-kosmetyki-24.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz szczęście:) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze... Ile świetnych przesyłek :) Ja porozsyłam maile jutro. Może chociaż jedną przesyłkę trafię :)

    OdpowiedzUsuń