niedziela, 22 lutego 2015

50 twarzy Greya

Witajcie w tą piękną niedzielę!
Ostatnio wam pisałem że mam zamiar wybrać się ze swoją żoneczką do kina, nie było czasu i miejsca pójść w walentynki lecz w końcu udało nam się wyrwać i spędzić ze sobą czas! Od dawna chcieliśmy iść na ten film, a mowa tu o filmie:
Bilety jak zwykle to robię zarezerwowałem przez internet, już spoglądając na widok sali na zdjęciu wiedziałem że będzie dużo ludzi ale się nie spodziewałem że aż tyle. Podchodząc do kasy musieliśmy czekać 15min zanim kupiliśmy bilety, sala była wypełniona po brzegi. Co do samego filmu opinię są różne, dla mnie i mojej Justyny osobiście film bardzo się podobał więc zachęcamy wszystkie szczególnie pary na wybranie się do kina! Miłość, sex, piękne sceny, fajna trochę perwersyjna historia i świetna muzyka to wszystko znajdziecie w tej produkcji, my już nie możemy się doczekać kolejnej części;-)!
Na osłodę jedna z piosenek jaka występuje w filmie:

Może ktoś z was już był na tym filmie, podzielcie się opinią?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz