środa, 18 lutego 2015

Praca Praca Praca

Cześć
Dawno mnie tu nie było, ciągle nie mam czasu na nic tylko praca i praca, no ale nie ma co narzekać dobrze że jest gorzej jakby jej nie było. Oprócz pracy są też dobre chwile, w walentynki spędziłem piękną kolację ze swoją kochaną żoną a w ten weekend mamy zamiar wybrać się do kina na "50 twarzy Greya", może ktoś z was był??? Muszę przyznać że i przesyłek nie zabrakło bo trochę się tego nazbierało od mojego ostatniego postu, muszę jednak zacząć wysyłać wiadomości aby nie było pustek.

Oto moje ostatnie paczki:
naklejki
brelok
długopis
smycz
fajny zakreślacz
karteczki do notowania w pudełku
smycz
długopis
2 podgrzewacze
notes z pendrivem
torba eko
smycz
kubek
pendrive
2 długopisy
2 smycze
czapka
kubek termiczny
plecak
smycz
długopis
skrobaczka do szyb
wielofunkcyjny scyzoryk
kubek na długopisy
linijka z kalkulatorem

Wczoraj po pracy wybrałem się z moją żoną do Galerii, odkładaliśmy ten wyjazd już tyle razy ale w końcu się udało. Planowaliśmy od dłuższego czasu kupić sobie XBOXA 360, znaleźliśmy go w super cenie no i jest.
Jesteśmy fanami gier i przy wolnej chwili uwielbiamy razem zagrać w jakieś wyścigi, komputer został oczyszczony z zbędnych plików i został tylko do prac biurowych!
A co tam u was???






4 komentarze:

  1. ty to masz szczęście do pendrivów ;D oglądałam Greya po angielsku, niestety słabej jakości (ktoś nagrał w kinie). Powiem, że książka 100 razy lepsza, ktoś kto nie czytał w pewnych chwilach może nie wiedzieć o co chodzi, bo ważnych rozmów, czy sytuacji w filmie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki, szalejesz Wojtku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :D Gratuluję super paczek.

    Nie jestem fanem gier. Zwykle jak mam ochotę pograć to biorę Fifę i popykam chwilę. Oprócz niej zawsze pod ręką mam Oblivion lub Skyrim. To moje klimaty :) Do konsoli nie jestem przekonany i też czasu nie ma na nią...

    OdpowiedzUsuń