poniedziałek, 2 marca 2015

Pustki

Witajcie
Już dawno mnie tu nie było, nie wiem co się dzieje firmy chyba mnie nie lubią? Piszę sporo wiadomości, ale ostatnio mam zastój miejmy nadzieję że to się zmieni. Pusta skrzynka od listonosza za to dzisiaj pojawiło się dwóch kurierów!!! W poprzedni piątek wybrałem się z moim bratem na szkolenie dla parkieciarzy, już dawno nie byliśmy więc trzeba było dowiedzieć się tego i owego o nowościach w produktach i sposobach ułatwiania sobie pracy. Okazją było o że szkolenie było darmowe i obejmowało pełny zakres prac parkieciarza. Zaczęło się wszystko o godz. 16:00, a skończyło o 20. Muszę przyznać że jak na darmowe szkolenie firma dała radę, sporo nowinek technicznych, jak postępować z klientem w razie reklamacji i masa omówieni produktów. Były też pokazy praktyczne jak zmieniać kolor parkietu, prawidłowo lakierować podłogi drewniane itd. Zorganizowane były przerwy i gorący posiłek, na sam koniec każda osoba dostała katalogi i mały zestaw gadżetów;-)!!!

Oto co dostałem:
2 czapki
katalogi
metrówka
ołówek
długopis

Przesyłki od kurierów:
kosmetyczka
kubek
długopis
autograf
torba ekologiczna
duży notes
czapka
kalendarz
5 długopisów
3 balony
smycz
3 breloki


3 komentarze:

  1. Gratuluję! U mnie pusto... Zmian na lepsze na razie nie będzie, no chyba że niezapowiedziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje zapraszam do mnie darmoweprobeczkiorazgadzety.blogspot.com oraz do obserwowania ja twój już obserwuje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń