czwartek, 11 czerwca 2015

Szczęśliwa 7

Witajcie
Pogoda mam nadzieję że dopisuję dla wszystkich, no bo dzisiejszy dzień był naprawdę fajny! W mojej okolicy rozpoczął się sezon truskawkowy więc jest co jeść:-)! Dzisiaj miałem odwiedziny aż 4 kurierów, to chyba mój rekord który trzeba kiedyś pobić albo może wam się trafiło więcej takich miłych odwiedzin? Byłbym zapomniał o listonoszu który też coś przyniósł i współpracy o której zapraszam do następnego posta!!!

Nie przedłużając zapraszam na dzisiejsze paczki:
Tego chyba nikomu nie muszę opisywać ;-)
Bloczek karteczek
długopis z notesem
kredki
smycz
kubek
teczka
2 smycze
naklejka
brelok
3 długopisy
notes
pendrive
autografy od : Lewisa Hamiltona i Nico Rosberga
smycz
długopis
pendrive
kartka z pozdrowieniami
karta na darmowe 50GB w serwisie

1 komentarz:

  1. Wszystkie świetne :) Gratuluję! Ta teczka mi się podoba. Mam podobną i często się przydaje.

    OdpowiedzUsuń