piątek, 5 czerwca 2015

Ząbki

Siemanko
Jak tam wam mija długi weekend? Ja dzisiaj spędziłem prawie cały dzień u dentysty, miałem już z 5 lat temu usuwane dwie ósemki tak zwane (zęby mądrości), czy mi ją dodały to nie wiem ale wiem na pewno że narobiły mi kłopotu. Ciągłe wizyty u chirurgów, mało stron by starczyło na opisanie tego wszystkiego. Udało mi się w końcu wyleczyć swoje zęby, a raczej szczękę w której były. Po dzisiejszej wizycie u swojej Pani doktor, zaproponowała mi ona wizytę u znajomego profesora w niedaleko oddalonym mieście.
Zgodziłem się i od razu ruszyłem w drogę, okazało się że wszystko jest OK tylko muszę raz do roku wszystko kontrolować! Pan doktor był tak miły że sprawdził moje wszystkie zęby, dał rady jaką pastę stosować i co było dla mnie zaskoczeniem dostałem prezent!!!
Szczoteczkę Oral B specjalnie dobraną pod moje zęby, a to wszystko na kasę chorych!!!

Oby więcej takich lekarzy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz