sobota, 27 lutego 2016

Po tygodniu

Witajcie dzisiaj jest 27.02.2016r. czyli ponad tydzień od ostatniego wpisu, było to spowodowanie jak zwykle brakiem czasu. Myślę że mi wybaczycie bo miałem naprawdę sporo pracy dla klientów, jaki musiałem zrobić stół do swojej kuchni w której trzeba było odnowić parę rzeczy!
Przez ten okres odwiedziło mnie 6 kurierów i raz listonosz:
2 długopisy
2 krówki
opaska odblaskowa
notes
notes z magnesem
PACZKI OD KURIERÓW
2 długopisy
notes
katalog
4 kalendarze
pendrive 8GB
2 czapki
2 metrówki drewniane
nożyk
brelok
2 smycze
3 przypinki
3 notesy
4 długopisy
3 reklamówki
masa ulotek
radio ze słuchawkami
ładowarka USB do samochodu
ściereczka
magnes na lodówkę
latarka LED w formie breloka
zaproszenie
notesy
skarbonka
pendrive 8GB
kalkulator
długopis 3 w 1. (Długopis, touchpen, pendrive 2GB)
notes
terminarz
podkładka pod myszkę
długopis
smycz
Na koniec najfajniejsza przesyłka która była bardzo ciężka


nietypowy otwieracz do butelek
zegar we szkle
szklany ciężarek do papieru
Na sam koniec coś czego sam nie wiem czym jest i do czego, może wy macie jakieś pomysły piszcie:
 




 

3 komentarze:

  1. Super paki :) A to ostatnie wygląda jak etui. Nie wiem jakie jest duże, ale może wejdzie tam np długopis, a w tą foliową przegródkę karta kredytowa itp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie! Te niby etui jest rozmiarow ręki wiec napewno nie na długopisy

      Usuń
  2. Same praktyczne rzeczy. Przydałaby mi się ładowarka USB do samochodu.

    OdpowiedzUsuń