poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Smak Czerwonej Oranżady

Cześć! Długi weekend zbliża się do końca, a u mnie na blogu przyszedł czas na wyczekiwaną recenzję czerwonej oranżady którą dostałem od firmy KOMODO ENERGY DRINK.
Do testów otrzymałem zgrzewkę 24 puszek oranżady, oczywiście wszystko przyszło starannie zapakowane tak aby nic się nie stało z zawartością opakowania. Puszka o pojemności 250ml w odcieniu białym z elementami kwiatowymi i wyraźnym napisem, bardzo wpada w oko. Na jednym z boków znajdziemy wszystkie najważniejsze informacje producenta na temat produktu i znajdujących się w nim składników.
Zamknięcie typowe, oranżadę otwieramy za pomocą zawleczki. Po otwarciu puszki wyczuwamy słodkawy zapach. Testując smak i wyczuwalny aromat, muszę przyznać że przypomniały mi się czasy jak byłem mały i rodzice latem kupowali całą skrzynkę oranżady i nic innego się nie piło. Czerwony kolor i bombelki nadają napojowi uroku i specyficznego smaku.
W mojej ocenie ogólnej firma KOMODO ENERGY DRINK wyprodukowała jak najbardziej pozytywny produkt. Ja otrzymałem czerwoną, ale oranżada występuję też w wersji białej i myślę że jest równie smaczna.
Jeszcze raz chciałbym podziękować firmie za chęć współpracy i bardzo miły kontakt. Jeśli jesteście zainteresowani bogatym asortymentem marki KOMODO to zapraszam serdecznie na odwiedzenie strony internetowej http://komodo24.pl/ i funpagu na facebooku https://www.facebook.com/KomodoEnergyDrink/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz