czwartek, 2 listopada 2017

Wolfenstein The New Colossus odcinek 1 i odpakowanie

Witajcie ponownie w ten deszczowy czwartek. Jesień chyba na dobre zawitała do naszego kraju i więcej wolnego czasu spędzamy w domu. Jedni czytają książki, inni oglądają filmy, a jeszcze inni grają w gry. Ja właśnie jestem taką osobą. Interesuję się wieloma rzeczami ale dobra, wciągająca historia to to co lubię w tego typu rozrywce najbardziej.
Do takiej rozrywki mogę zaliczyć tytuł promowany przez Polskiego dystrybutora firmę CENEGA, "Wolfenstein The New Colossus".
Tak jak opisywałem we wcześniejszym poście udało mi się zakupić ten tytuł przedpremierowo. Z moich aktualnych na ten moment wrażeń, muszę przyznać że tytuł rozwala system. Wszystko jest jak najbardziej na plus. Oczywiście głębszą recenzję będziecie mogli zobaczyć u mnie na blogu oczywiście po ograniu tytułu do samego końca, ale żebyście nie byli poszkodowani to tak jak wam obiecywałem będę ogrywał go na swoim kanale na Youtube.
Poniżej możecie obejrzeć odpakowanie mojej przesyłki jaki pierwszy odcinek z mojej rozgrywki.

Zapraszam do obejrzenia i komentowania!!!  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz