czwartek, 4 stycznia 2018

Nareszcie paczki

Witajcie moi drodzy w tym już 2018 roku. Czas szybko leci i co roku jesteśmy coraz bardziej starsi, ale nie ma co się zrażać i trzeba iść do przodu. Muszę przyznać że poprzedni rok mogę zaliczyć do bardzo udanych. Poukładałem wszystkie swoje sprawy no i mam nadzieję że będzie tak dalej. Ku mojemu zaskoczeniu zaczęły przychodzić do mnie nowe paczki. Mimo wysyłania próśb firmy chyba nie chcą nic wysyłać, ale trzeba być dobrej myśli.
Dotarły do mnie takie oto skarby:
otwieracz

pocztówki
pin
długopis

długopis
mapa
folder

t-shirt
wlepki
2 zapachy samochodowe
smycz


4 komentarze:

  1. Gratulacje :)
    Wysyłając maile zawsze trzeba być dobrej myśli bo jak widać opłacało się.
    http://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję owocnych zdobyczy ;)
    https://dlakazdegocosinteresujacego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Wojtku, wracasz do żywych

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet takie drobiazgi potrafią ucieszyć. :) Ja długopisów reklamowych mam już całą kolekcję. :)

    OdpowiedzUsuń