sobota, 17 lutego 2018

Karton z Energetykami - PACZKA OD KOMODO ENERGY DRINK

Witajcie w ten mam nadzieję spokojny sobotni poranek. Bardzo często zdarza się tak że jesteście zmęczeni i nie macie siły na wykonywanie pracy bądź codziennych czynności, albo jedziecie w trasie i bardzo często jest tak że bierze was na spanie. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi kawa, albo tak jak w moim przypadku nie mam czasu i sięgam po energetyka.
Ostatnio przechodziłem taki okres kiedy mój czas pracy dochodził do 13 godzin dziennie i siłą rzeczy często potrzebowałem dostać kopa, aby mieć więcej siły. Moje modlitwy zostały chyba wysłuchane bo z pomocą przyszła moja ulubiona firma z tej branży, a mowa tu o KOMODO ENERGY DRINK.
Niespodziewanie otrzymałem ogromną paczkę w której wnętrzu znajdowała się cała zgrzewka z napojami od KOMODO. Byłem uratowany i moja bateria znów mogła być naładowana na 100%. Energetyki tej marki bardzo przypadły mi do gustu, tak samo było i tym razem.
Do testów otrzymałem najnowszy smak PINA COLAD, który idealnie wpadł w moje walory smakowe. Bardzo wyraźnie można było wyczuć smak kokosa i ananasa. Dla osoby która nie znała tego smaku jest to miłe zaskoczenie. Kolejny raz firma stała na wysokości zadania i wykonała produkt na najwyższym poziomie. Niestety w mojej okolicy nie mam możliwości zakupu tych energetyków, nie wiem nikt ich nie sprowadza?! Jeśli jednak na waszych półkach sklepowych jest KOMODO ENERGY DRINK to z czystym sumieniem mogę go wam jak najbardziej polecić.

Serdecznie dziękuję firmie za podesłanie mi produktów do testów i mam nadzieję że sięgniecie po moją poradę i tak jak ja spróbujecie tego produktu.
 

1 komentarz: