piątek, 29 maja 2015

3 kurierów w tym jedna z zagranicy!!!

Cześć wszystkim!!!
Zaczyna się weekend, ale na przesyłki trzeba będzie poczekać do przyszłego tygodnia! Ostatnio zabrałem się za pisanie wiadomości i dzisiaj mogłem zaobserwować swoje efekty, odwiedziło mnie aż 3 kurierów i listonosz. Szczególnie jedna paczka przypadła mi do gustu bo przyszła z zagranicy, a dokładniej z Austrii, jest ona od zespołu Red Bull Infinity startującego w mistrzostwach świata F1. Po przyjemnej konwersacji Pan stwierdził że wyśle mi czapkę i w przeciągu tygodnia doszła do mnie.
Zatem sami zobaczcie jakie gadzety do mnie dzisiaj doszły:
Czapka
2 smycze
3 długopisy
rękawice
piłka plażowa
piłeczka w formie breloku
2 t-shirt
smycz
kubek
czapka
Paczka od listonosza
4 długopisy

Paczka z zagranicy

Chciałbym podziękować firmom za tak wspaniałe paczki!!!

4 komentarze:

  1. Gratuluję ;-) Świetne przesyłki! Te długopisy też wczoraj do mnie przyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawice bardzo przydatne przy samochodzie. Gratuluję przesyłek!

    OdpowiedzUsuń
  3. czesc! fajny blog, super by bylo gdybys jeszcze pisał od jakiej firmy co dostales i podawalbys adres strony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiekszosc osób nie podaje adresów, więc i ja tak robie. Wcześniej zakrywalem nazwy firm ale teraz na zdjęciu wyraźnie widać nazwy więc nie jest trudno dojść jaka to jest firma?!

      Usuń