czwartek, 14 maja 2015

4 przesyłki

Siemka
Czy tylko u mnie pada? dzień zapowiada się cały deszczowy, a ja mam dzisiaj wolne! To chyba jakieś fatum, jak zostaję w domu to zawsze jest brzydka pogoda. Dzisiaj muszę zawieść swoją mamę do lekarza bo ostatnio bardzo źle się czuje i przy okazji pozałatwiam parę swoich spraw. Wczoraj gdy przeglądałem internet zobaczyłem że w najbliższym czasie odbędą się bardzo fajnie zapowiadające się pokazy lotnicze. Odbędą się one w Dębline z okazji 90 lecia Szkoły Orląt, miejmy nadzieję że zdrowie mi pozwoli się tam wybrać, gdyby ktoś chciał więcej informacji oto link do strony: http://mpl.wsosp.pl/.

Dzisiaj z samego rana (jak nigdy), przyjechał do mnie listonosz i w końcu coś mi przyniósł:
Kocyk
2 długopisy
pendrive
2 długopisy
kubek
długopis
pendrive
notes
torba
długopis
pendrive

2 komentarze:

  1. Hehe, Prezydent zaczął się starać przed II turą wyborów :P Gratuluję przesyłek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne przesyłki :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń