środa, 27 maja 2015

4 Bardzo Fajne

Cześć
Jak tam się trzymacie, listonosz jest dla was dobry? Muszę przyznać że u mnie dzisiaj był bardzo dobry, bo przyniósł aż 4 paczki i to jakie! Ostatnio skupiłem się na wysyłaniu maili więc zobaczymy jak będzie? Przydałoby się też załapać na jakąś fajną kampanię do testowania, ale to już inna sprawa. Oto jakie skarby dzisiaj dostałem:
koszulka polo
smycz
długopis
2 długopisy
pendrive
kubek
koszulka polo
4 długopisy
2 ołówki
długopis w eleganckim opakowaniu
smycz
brelok
pendrive
skrobaczka do szyb
kubek termiczny
2 notesy
2 długopisy
wiatraczek
bardzo dziwny zegar
przedłużacz USB  

1 komentarz:

  1. Wiedziałem, że coś z zegarem jest nie tak, ale zauważyłem to dopiero po dłuższej chwili :D Bardzo ciekawy :) Gratuluję przesyłek! Obyś dobrze trafiał z wiadomościami :)

    U mnie od kilku dni pusto, ale są pozytywy więc i przesyłki powinny się pojawić wkrótce.

    OdpowiedzUsuń