niedziela, 20 września 2015

Paczuszki


Witajcie
Dzisiaj tak szybciutko, mój synek troszeczkę zachorował i musi się teraz kurować jednak zawsze znajdzie się trochę czasu aby pokazać wam co do mnie przyszło przez ostatni czas:

notes
płyta
t-shirt
5 opasek
wlepki
czapka
piłka plażowa
ulotki
zestaw do szycia
t-shirt
podkładka pod myszkę
długopis
smycz
długopis
brelok
ulotka
4 fajne długopisy
miś
smycz
2 odblaski
zapach
nadmuchiwana poduszka pod kark
długopis
brelok
zapach
zegarek
kula z płaszczem przeciwdeszczowym









3 komentarze:

  1. Gratuluję! Piątą i ostatnią też dostałem w tym tygodniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne przesyłki, gratulacje. Ostatnia podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba ta przesyłka z długopisami w kształcie pasty i tabletek

    OdpowiedzUsuń