czwartek, 3 września 2015

Paczki i przeprosiny

Siemanko
Dzisiaj tak na szybciutko, miałem wizytę 2 kurierów ale listonosz też coś przyniósł i właśnie jedna przesyłka mnie zaskoczyła:
czapka
zapach samochodowy
pocztówki
odblask
smycz
długopis
zapach samochodowy
smycz
notes
2 balony
odblask
długopis
t-shirt
naklejki
2 smycze
5 długopisów
3 notesy
książka
2 długopisy
teczka
smycz
czekoladki
torba
t-shirt
notes
podkładka pod myszkę
smycz
2 długopisy
6 podkładek pod kubek
kubek
napompowywana poduszka pod kark
pocztówka i przypinka
ulotki
długopis
przypinka

Na sam koniec zostawiam przesyłkę która mnie bardzo zaskoczyła, a mianowicie dostałem ją od firmy o której ostatnio pisałem w tym poście Niemiłe maile;-(. Otrzymałem w paczce gadzety jaki list z przeprosinami za niemiłe zachowanie w stosunku co do mnie. Jednak każdy musi zrozumieć swój błąd!
t-shirt
notes
2 przypink
smycz
ładowarka USB do samochodu









2 komentarze:

  1. Gratuluję, kilka przesyłek znajomych ;-)
    Co do ostatniej to też kiedyś pisałem do nich, mail podobno trafił do Działu Marketingu, ale tam utknął, a szkoda xD Ale miło z ich strony, że Cię przeprosili.

    OdpowiedzUsuń