wtorek, 1 września 2015

Pobite

Cześć
Upał daję się we znaki chyba dzisiaj wszystkim, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i nie ma co narzekać. Dzisiaj mój synek poszedł pierwszy dzień do przedszkola, już jest w pięciolatkach więc duży BYKU;-)!, po wakacyjnej przerwie został bez żadnego ale...! Przejdzmy jednak do setna sprawy, dzisiaj listonosz przyniósł mi dosyć ciekawą przesyłkę, paczka była dość sporych rozmiarów więc pomyślałem że paczka może być dość ciekawa. Gdy otworzyłem pudełko moim oczom ukazał się taki widok:
Firma która mi to wysłał, a jest to (ozdobny talerz, z podstawką do postawienia) bardzo mnie pozytywnie zaskoczyła, lecz nasza kochana Poczta Polska nie potrafi dostarczyć w całości przesyłek!!! Jestem bardzo zawiedziony, bo wykonanie tej pamiątki jest naprawdę na wysokim poziomie i myślę że znalazłaby miejsce w moim domy gdyby tylko doszła do mnie w całości:-(((!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz