środa, 20 stycznia 2016

Kurier, paczki i wygrana

  Pada, pada i pada ciągle śnieg w końcu możemy w naszym kraju zobaczyć prawdziwą zimę! Oczywiście ja i mój synek jesteśmy z tego powodu najbardziej zadowoleni, no bo w końcu jak jest zima, to sanki i bałwan muszą być. Wtorek jak nigdy zaskoczył mnie przesyłkami, miejmy nadzieję że dobra passa utrzyma się na długi czas.

2 długopisy i masa kalendarzyków
2 podkładki pod myszkę
9 magnesów na lodówkę
podkładka pod myszkę
długopis
smycz
czapka
miernik opon

Wygrana w konkursie:
2 kalendarze
2 płyty w tym jedna z autografem

Paczka od kuriera:
torba
2 notesy
kubek
składana metrówka
kalendarz

A co tam ciekawego u was???
 
 



2 komentarze:

  1. Gratuluję! Trzecia znajoma, a ostatnią też dzisiaj dostałem (tylko bez kalendarzyka :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam do mnie gadzetyrzeszowiak.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń