niedziela, 31 stycznia 2016

Zaległe paczki

Witajcie, dzisiaj mamy 31.01.2016.r czyli niedziela i w końcu wolne. Ostatnio troszeczkę byłem zaganiany i nie miałem czasu opisać swoich piątkowych przesyłek, a było co opisywać bo odwiedziło mnie 3 kurierów i listonosz. Oto co do mnie przynieśli:
2 smycze i katalogi
notes z długopisem
2 kalendarze
2 długopisy
dozownik do proszku
czapka
t-shert
zdjęcie z autografem
3 smycze
3 kompasy
4 długopisy
mała poziomica
mała metrówka
brelok
6 podkładek pod kubki
metrówka drewniana
smycz
ołówek
blok karteczek
apteczka

Jeśli ktoś byłby zainteresowany wymianą adresów, bądz baza mailową to zapraszam i oczywiście dołączajcie do moich obserwatorów!!!







3 komentarze:

  1. U kolegi to zawsze na bogato - gratuluje i przesyłam pozdrowienia ;-)
    Zapraszam do mnie -> Gadżety na dobry dzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka znanych firm, do niektórych sam pisałem w ostatnich dniach, więc może też coś mi się dostanie ;-) I widzę, że Martin po raz kolejny u Cb na blogu - gratuluje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze porzadnie Wojtku u Ciebie, zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń