poniedziałek, 25 lipca 2016

Poniedziałek z przesyłkami

 
Witajcie dzisiaj mamy 25.07.2016. czyli poniedziałek. Lato do nas znowu przyszło więc powinniśmy się wszyscy cieszyć że nareszcie mamy trochę słońca. U mnie w końcu pojawiły się jakieś przesyłki. Mam nadzieję że zła passa minęła i zaczną do mnie przychodzić regularnie. Bez zbędnego biadolenia przejdźmy do otrzymanych paczek:

Pierwsza od firmy SENI 
4 długopisy
brelok latarka
brelok

Druga paczka Kurierska od firmy pewnego salonu samochodowego marki Skoda:
gra w odnajdywaniu pary takich samych obrazków
kredki
kolorowanka
brelok
karty do gry

Trzecia od firmy ATLANTIS
kubek
długopis
2 notesy
Kolejna przesyłka przyszła do mnie od firmy Contrain, a dostałem od nich:
2 duże notesy
torba papierowa
2 karteczki
2 długopisy
2 breloki latarki
papierośnica

Piąta paczka przyszła do mnie od Polskiej firmy Takom:
kubek
karty do gry w metalowym opakowaniu

Szósta koperta jest od firmy Euro Tex:
2 zapachy
długopis

Siódma koperta skrywała autograf i masę wlepek od Pana Kuby Przygońskiego

Ostatnią przesyłkę otrzymałem od firmy Edyp.pl


EDYP Hurtownia Książek jest firmą, która zajmuje się sprzedażą hurtową i detaliczną książek na terenie Polski. W ich ofercie znajduje się ponad 90 tys. publikacji z wielu kategorii tematycznych, min beletrystyka, książki dla dzieci i młodzieży, encyklopedie i słowniki, książki kulinarne, lektury.
Głównym celem firmy jest maksymalne zadowolenie Klienta ze świadczonych usług, toteż dokładamy wszelkich starań, aby obsługa naszych Klientów stała na jak najwyższym poziomie.
2 małe notesiki
2 zakładki do książek
2 długopisy
torba
5 balonów
kalendarz




 

5 komentarzy:

  1. Gratuluję, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same przesyłki są bardzo fajne i ja również chętnie lubię je dostawać oraz wysyłać. Na pewno polecam każdemu przeczytanie fajnego artykułu https://www.sendit.pl/blog/pocztex-ekspres24-i-pocztex-kurier48 gdzie dokłądnie zostały opisane usługi kurierskie oferowane przez pocztę polską.

    OdpowiedzUsuń